Fullmoon party!

Ikväll ska jag på fullmoon party! I Sverige! Inte illa va! Det är studentfest på G. Sittning var det visst, det visste jag inte från början, då hade jag vart mindre intresserad faktiskt, men tror det kan bli trevligt. För 30kr får vi thaimat och vin eller buckets (hoppas på buckets men vet inte om det bara är ett rykte)

Det här med sittning alltså... Det kan ju bli hur bra som helst, om man hamnar bredvid trevligt folk, men kan även bli katastrof. Vet inte om jag diggar bordsplacering riktigt, men det återstår att se. Klockan 4 börjar vi med lite förfest. Frågan är bara vad man ska ha på sig...Annika tycker att vi ska gå barbent. Då kommer jag frysa ihjäl. Tror tyvärr att strumpebyxor är ett måste...det är ju faktiskt snö ute. BRR...Ska snart ner på stan med annika och köpa lite öl till kvällen.. Sedan blir det plugg fram till klockan 3...

Trevlig kväll hörrni!

Bjuder på lite bilder på hur ett riktigt full moon party ska se ut :)





Buckets buckets buckets......





Buckets. Buckets. Och buckets!





Och sen så avslutar vi med en macka på Chicken Corner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0