Inte enda gamlingen i lägenheten nu!

Dagen började tidigt idag, med en fin liten frukost med tända ljus och blommor för Lukas som fyller år idag. Grattis grattis! Medan jag satt och mumsade i mig mackor såg Lukas mest förstörd ut för att han var så trött så kaffe var det enda han fick i sig. Fick nästan lite dåligt samvete för att jag släpat upp honom så tidigt... Men. Fyller man år så hör det till  tycker jag!

Sedan bar det av till skolan för att skriva ut och lämna in hemtentan... Har som vanligt inte den bästa känslan, men det känns ändå som att det borde räcka till ett godkänt.. Men man vet ju aldrig, alla skriver ju så olika så det är svårt att jämföra med varandra.
Efter det blev det en kaffe med Annika och Emelie och nu sitter jag här hemma och försöker ta tag i mig själv att göra klart smörgåstårtan som jag påbörjade igår kväll. Det är bara den "lätta" delen kvar, att dekorera, men av nån anledning har jag fått för mig att det kommer bli skit alltihop och drar mig för det! Känns som att all min fantasi använts till hemtentan så nu finns det ingen kvar! Får se hur det blir.. Kalaset börjar ju inte förräns om fyra timmar så jag kan nog sitta här på soffan lite till! Se på nån trevlig såpa på tv..

Slutspelet börjar ikväll! Detta får ju inte missas! Go LHC!





Många sånna hära miner ikväll tack grabbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0