Jag gillar det

Kollar just nu på ett program på trean som går varje Onsdag klockan 22. Det är en brittisk dokumentärserie och i varje avsnitt testar denna kvinnan på olika grejer. I första avsnittet jag såg skulle hon testa hur ung hon kunde bli, och gick igenom allt från botox till plastikoperationer. Andra avsnittet skulle hon se hur smutsig hon kunde bli och dushade inte (eller ens tvättade händerna) på 6 veckor. I kvällens avsnitt ville hon se hur hon som trebarnsmamma skulle fungera om hon var pårökt. Det jag gillar med denna serien är att hon verkligen tar steget fullt ut hela tiden, hon bangar inte för nåt! Och i dokumentärssyfte tycker jag att det är riktigt intressant. Undrar  vad hon hittar på nästa vecka....

Hockeyn ikväll..... skit skit skit skit. Jag skulle följt min känsla och inte gått o kollat på den ens.

Nu är det The Shining som ska få avsluta kvällen för oss.. Lukas har aldrig sett den,och han hatar skräckfilm, så jag tror att han kommer ångra det om ett tag.... ;)

Ps. Helt rätt Anja ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0