Jag vill ha den...men vågar jag?

Är det nån som vet om man vågar lita på att beställa från okända sidor på internet. Funderar på att köpa denna underbara filmen som jag tyvärr inte sett sedan jag var....18? 19? Vem vet! Längesedan var det i alla fall. Jag och Kerstin kollade nog på den 20 gånger minst den sommaren. Har velat se den igen sedan dess men har inte vart så lätt att hitta. Vad tror ni. Är det lugnt att beställa den här?

Jag bara älskar den.

















Det är nog lika bra att gå in i duschen och göra nånting av denna dagen. Typ åka ner till stan och handla upp mina nyinkomna pengar. Det låter väl som en bra idé??


Kommentarer
Postat av: Banandödaren

Du har aldrig haft vidare bra smak när det gäller filmer ;)

2009-04-06 @ 17:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0