Men för livet!

Låg på soffan igår, kände mig hängig och seg,och kollade på Top Model. Dom fick sig en makeover, och det gjorde mig väldigt sugen på en också! Så jag gick in på toan och klippte spontant lugg. Tyckte den blev riktigt bra faktiskt (dock kanske inte så jättejämn), men tyckte den blev fin på mig. Blev plötsligt på lite mer party humör än vad jag vart tidigare under dagen. Så jag bestämde mig för att hänga med ut trots allt, trots att jag skulle jobba idag. Det skulle jag ju inte gjort alltså. För kvällen slutade med att en överförfriskad okänd kille spydde ner min rygg och mitt nyfriserade hår. En fruktansvärd och traumatisk händelse, och det vänder sig fortfarande i magen när jag tänker tillbaka på det. Nog om detta.
Ser fram emot en kväll på soffan med god mat, melodifestivalen, kanske en hyrfilm, sittandes bredvid min favoritman i soffan.  Ska bojkotta krogen framöver. I alla fall tills folk lärt sig att man inte spyr på folk.

Kommentarer
Postat av: martina

stackare alltså....



puss

2009-03-10 @ 00:36:55
URL: http://bengtssonm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0