Nu blir jag lite rädd

Melodifestivalen igår gick väl precis som jag ville. Sarah Dawn Finers låt fick mig nära lipen varje gång hon sjöng. Nu har jag ju ännu mer beslutsångest över hur jag ska rösta i finalen... Blir nog till att både rösta på Alcazar och Sarah.. tror dock inte att nån utav dem kommer vinna, jag läste nu att Caroline af Ugglas är favoriten inför finalen.. Och visst, det är väl ingen asdålig låt, den skulle väl vara okej i andra sammanhang, men SNÄLLA SVERIGE! Vi gräver våran egen grav om denna vinner! Den kommer ju hamna sist i Eurovision och då får vi kvala nästa år, det vill vi väl inte!! (Får vi göra det i år förresten? Minns inte vilken placering Charlotte fick...)
Som vanligt tror jag att jag vet bäst när det gäller melodifestivalen haha..

Snart bär det av till jobbet... Blir nog okej tror jag. Sen har jag ju alltid Bones att se fram emot ikväll. Och det är ju inte helt fel!





Bli ihop nån gång då!!!

Kommentarer
Postat av: martina

Heej hjärtat! I alive! Har inte suttit vid datorn sen in i torsdags. va ute med jobbet då i fredags kväll, sen hade jag ju haft tentan där med så jag va i mitt vanliga efter-tentan-tillstånd. I lördags jobbade jag och sen va jag hos Lisa o Isa o kolla Mello. Kom hem några glas rödvin senare, klockan 4... sov till två ifag. Har legat på soffan o trott att gud hatar mig. Jag är ännu övertygad om att så är fallet. Nu ska jag sova igen. Lovar update snart hjärtat :) Puss

2009-03-09 @ 00:19:45
URL: http://bengtssonm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0