Ohhh...vad svårt det blev

Har gjort ett väldigt tafatt försök att efterlikna hur man skulle se ut på ett riktigt fullmoon party... Om det hade vart sommar hade det inte vart riktigt lika jobbigt, för då hade man kunnat ha på dom där lite mer lättklädda kläderna som man faktiskt hade i thailand utan att se ut som en slampa.. men så var inte riktigt fallet nu.. Jag kommer ju skämmas om folk verkligen gått in för det ikväll och klätt ut sig för det syns inte nånstans på mig att jag ska låtsas va i thailand. En kort jeanskjol var det närmsta jag kom. Om jag inte hade haft strumpbyxor hade det vart perfekt med flipflop också.. men det går ju inte riktigt. Vi får hoppas att det blir trevligt ändå! Trots att min "utklädnad" suger!
Luggen i och för sig! Det är också Thailand!




Såhär har jag aldrig sett ut på ett fullmoon....men ikväll kommer jag göra det..

Kommentarer
Postat av: martina

har du vart så blek på fullmoon nån gång då ;)?

I love yoooou puss

2009-03-13 @ 17:18:26
URL: http://bengtssonm.blogg.se/
Postat av: ingela

2009-03-13 @ 18:44:36
Postat av: ingela

du borde verkligen vara den som är mest rutinerad hur man ska vara klädd på ett fullmoon, känner en uns av besvikelse att du inte går in mer för det BALLMALLAN :) you are lovely

2009-03-13 @ 18:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0