Önsketänkande

Bara nån månad till...sen så....




Sitter här och drömmer mig bort lite. Hade det inte vart trevligt att tjäna såpass med pengar i framtiden att man har råd att ha ett hus i Spanien eller Grekland eller nåt, som man man uttnyttja lite då och då. Kommer ju aldrig hända, men det hade vart riktigt nice. Annars SKA jag ha en sommarstuga i Varberg, det är ett måste om jag inte ska få bo där året runt... Då ska jag i alla fall bo där varje sommar. Måste bara fixa ett yrke som stämmer överrens med det. Tänk vad mycket drömmar man har...Hoppas dom slår in, i alla fall några av dom.

Seminariet idag gick ju fint... Sjukt att man ska bli nervös över nåt  sånt som inte alls är jobbigt egentligen.  Det får bli skärpning på mig i framtiden när det gäller sånt alltså!

Ikväll blir det att kolla lite hockey hos Linda. Blir väl till att kolla på målextra eller nåt, för både canal plus och kanal 9 jävlas med oss genom att envisas med att bara visa LHCs matcher på PPV... Jag blev riktigt arg tidigare idag. Kanal 9 (som vi har) har visat allas matcher en gång, förutom LHC, ska visa Förlundas match idag också!! Det blir TREDJE Frölunda matchen. Och LHC har inte fått nån där. Jag kan summera det hela i ett ord: Idioti.


Kommentarer
Postat av: Anja

Fan vad jag älskar din blogg alltså. Jag sitter och skrattar för mig själv när jag läser det (för jag ser dig framför mig hur du säger vissa saker och sen ler du lite sött) hahahaa.. Du är underbar Malin!

2009-03-12 @ 21:30:49
Postat av: Mallan

Vad gullig du är gumman! Jag tycker du ska fixa en blogg också så jag kan sitta o skratta åt dig! Om nån ska ha blogg så är det ju du med ditt innehållsrika liv ;) Puss på dig!

2009-03-13 @ 09:50:11
URL: http://sjuhavsenare.blogg.se/
Postat av: Anja

hahaha, ellerhur? jag har funderat på att skaffa, men vet inte riktigt vad som är hemligthetsstämplat eller inte. vissa borde inte veta allt ;) haha.. PUSSPUSS!

2009-03-13 @ 18:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0