Pank men glad för det.

Fredagskväll är aldrig fel. Då är det mys på hög nivå! Särskilt nu sedan jag slutat äta godis och dricka läsk på veckorna (inte illa va?? ) Så mina sista slantar idag var verkligen tvugna att gå till en cola  (B-märke dock... ) och en liten liten godispåse... Är ensam hemma ikväll så jag hade verkligen inte kunnat spendera den här hemma utan lite götta.  Men tyvärr var verkligen detta mina sista pengar, bokstavligt talat, så nu är jag pank tills på onsdag! Tur att man har lite pengar att håva in från lite folk, annars hade jag vart körd!

Har jobbat i eftermiddag/kväll. Tyckte faktiskt det var riktigt trevligt. Kom ihåg hur trevligt det är att jobba i veckorna, när det är lugnt och folk vill ha hjälp! Det är ju då det är roligt. Och så är det inte på helgerna, då är det bara kaos.... Så det var inte alls fel att jobba idag faktiskt. Nu blir det jobb imorgon med men på söndag är jag ledig. Gott!

Jag har ju en liten plan att jag ska börja springa nu när vårvädret sagta men säkert börjar komma... Det enda är att, jag brukar få för mig såna hära grejer...men så gör jag det aldrig! Har ett svagt minne att jag fick denna idén förra våren också nämligen.... Så jag funderar på om jag ska skaffa mig en liten motivations grej....






Vad tycker ni? Hittade denna fina stegräknare på stegräknare.se, och det är inte vilken stegräknare som helst utan det är även en MP3 och man får ett minneskort på 2 GB till den...Den mäter även kaloriförbrukning och distans.. Vad tror ni? För 469 spänn är den min.. Om inte annat har jag ju en mp3, eller hur?? Har förhoppningar att det kanske skulle göra mig motiverad.. Men först o främst måste jag köpa ett par riktiga skor, kan nog inte springa i mina converse, det är nog inte bra för en plattfotad som jag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0