Planen: Att sluta oroa sig

Underbart väder idag också. Var en sväng i skolan och samtalade lite med gruppen och sedan efter en trevlig fika, och en skön promenad hem gav jag mig på en storstädning här hemma.
Det är det som är det enda negativa när solen skiner, all skit som man knappt visste fanns syns jättetydligt! Jag behöver veeeerkligen tvätta fönsterna...Men det tänker jag veeeerkligen inte göra. Inte än på ett tag i alla fall. Kanske när det är lite varmare.Det är ju ett megaprojekt som man ska göra en gång om året eller nåt  ;)

Såg en bok när jag satt i skolan idag. Det var verkligen som att den viskade "Maaalin...Köööp mig. Köööp mig."  Så jag var ju helt enkelt tvungen. Ni som känner mig väl tycker nog också att det är en god idé!







Så jag hoppas på en totalförändrad Malin när denna boken är utläst, om inte annat kanske den kan hjälpa mig i mitt blivande yrke som beteendevetare, kurator eller vad det nu blir av mig..............

Nu blir det goa mackor med skagenröra o massa god sallad och lite skön läsning!

Kommentarer
Postat av: ingela

hahaha... bra köp mallan

2009-03-18 @ 18:26:37
Postat av: martina

hahahaha, fan nu förstörde du ju din födelsedagspresent från mig ;)

2009-03-19 @ 12:26:14
URL: http://bengtssonm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0