Problemet löst

Känner mig lite pms:ig (vilket jag inte kan skylla på tyvärr, inte är rätt period just nu) och tycker synd om mig själv. Har vart uttråkad hela eftermiddagen pga tv:n. Var ledsen över att jag missade M.M bland annat. Tio över nio testade vi tillslut den sista lösningen, att testa med en annan antennsladd, och det funkade! Jag blev så glad att jag ville gråta! Men sen ville jag gråta för att vi inte kom på det 6 timmar tidigare. Men men... Fick se i alla fall nästan hela the mentalist och får väl se M.M reprisen imorgon istället.

Lukas är i köket o fixar lite nattamat till oss, spagetti o köttfärssås. Kanske blir jag gladare med lite mat i magen.
God natt!


Kommentarer
Postat av: martina

Jaja, okejdå! (vi håller ju aldrig på samma sak längre! Vad har hääänt?) ;) puss

2009-03-18 @ 10:56:49
URL: http://bengtssonm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0