Hemma igen!

Då var man tillbaka i vardagen igen. Helgen gick för fort! Finlandskryssningen var över förväntan! Vi hade det riktigt mysigt och trevligt ihop, men hade gärna vart iväg en dag till så man kunde gått av båten och sett lite av Finland också. Gjorde inte speciellt mycket, åt en god middag och drack lite gott vin och öl efter det. Spelade lite Blackjack och satt och skrattade åt roliga fulla människor som rörde sig så graciöst över dansgolvet. Dagen efter gick vi lite i taxfreen och spelade kort, och bara umgicks helt enkelt. Kort och gott: Lyckat! Man borde absolut åka iväg oftare ihop och bara umgås och ha det trevligt utanför vardagen!

Men så var det måndag och skola igen. Var inte i skolan speciellt länge idag men har lite till att läsa på tills seminariet imorgon. Två redovisningar denna veckan, kan det bli värre? Nä då...så illa är det nog inte. Men det är väl ingenting jag hade valt självmant.

En positiv nyhet är att jag fick deklarationen idag och jag har helt oroat mig i onödan, jag behöver inte betala, fick till och med lite tillbaka. Hur det nu är möjligt, det vet jag inte, men det är bara att tacka och ta emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0