Sista chansen nu

Idag har jag äntligen tagit tag i mitt liv och beställt tavlor från en skitbra sida som ni kan kolla in här. Vi har ju en stor vit tråkig vägg över soffan som behöver täckas med nåt fint, så nu har jag äntligen äntligen äntligen gjort det. Dom har dessutom 25% rabatt just nu, så pass på. Dom här två blev det...




 

Den här ska pryda väggen i vardagsrummet och den nedersta tänkte jag vi skulle ha över sängen



Vad tycker ni??Jag tror det kan bli hur bra som helst. Hoppas jag

Förövrigt tyckte jag det var riktigt störande idag när jag kollade ut och såg att våren var här, strålande solsken var det ,och jag tänkte att då var det dags att använda mina beiga chinos för första gången i år, sagt o gjort. Det var bara det att när jag och Linda tog våran skogspromenad var det mulet och det var blött från all snö som börjat smälta bort så chinosarna blev ju skitiga såklart, och min våriga idé var misslyckad.....

Om två timmar gäller det. På riktigt. Sjunde och sista matchen i kvartsfinalen mellan älskade LHC och Skellefteå.. Det måste gå vägen alltså.  Jag o Lukas bad lite spontant till Gud igår kväll och bad honom fixa så att LHC ska spela bra idag.. Haha...Så vi får väl se om han där uppe tycker om oss eller ej! Har i alla fall köpt några folköl till oss så att vi kan ha en trevlig kanske sista match ihop för denna säsongen.

Håll tummarna ikväll nu! Trots att ni kanske inte är LHC fans egentligen så kan ni väl göra det för min skull!





go go go my boys 2 men





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0