Wow!

Trots att klockan inte är så mycket, har jag redan slått mitt besöksrekord! Hela sju besökare! HAHAHA. Nu förstår ni hur populär min blogg är. Men jag gillar den ändå.

Har vart i skolan en sväng, sitter o väntar på att min fiskgratäng ska bli klar i ugnen så jag ska få lite mat i magen för att sedan orka plugga hela dagen lång..Det var som att en bomb släpptes över oss idag, helt plötsligt är vi helt överbelastade med skolgrejer att fixa inför de närmaste dagarna och de närmaste veckorna. Känns ju sådär kul. Det är aldrig roligt att läsa när man känner sig stressad och tvingad...Men det blir väl bra tillslut.

Messade Lukas och bad honom köpa bullar till semlor på hemvägen sen, så jag hoppas han hittar några så vi får lite go fika ikväll till Mästarnas Mästare och The Mentalist. Det är sjukt vad snabbt man vänjer sig vid att man har tv och helt plötsligt följer minst ett program om dan... men jag gillar det.

Hade egentligen lite mer djupa tankar att dela med mig av men jag tror att det får va tills senare ikväll!

Kommentarer
Postat av: Anja

Jag har i alla fall höjt dina besökare lite ;)

2009-03-11 @ 21:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0