Back on track

Har haft några internetfria dagar. Riktigt skönt faktiskt. Ibland blir det bara så att det inte är intressant längre, att livet utanför lockar lite mer!Men nu är jag tillbaka, i alla fall för en dag!

Det var en händelserik helg. Lördag var det personalfest. Körde gocart och åt massa mat. Jag vill knappt kommentera gocarten. Plats nummer 11 av 11 möjliga säger väl allt. Ja, jag kör som en tant även på gocart banan. Inte så oväntat egentligen. Men trevligt som attan var det! Maten var svårslagen, massa gott att äta (och dricka) hela tiden.

Mycket mat blev det även på söndagen då vi var på konfirmation för Lukas lillayster. Mycket trevligt. Även denna dag rullade jag i princip hem från kalaset.

Nu är det ny vecka, och den näst sista innan vi tar sommarlov. Har massa att göra på projektarbetet men det känns bra trots allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0