Det var la väl





Funderar på om jag ska ha ett Britney tema nu enda fram tills konserten i Juli.
Vad tycker ni om det?hehe.... Okej jag ska bespara er. Men jag har redan börjat ladda kan jag säga, fastän att det är ett tag kvar ( om jag ens kan gå.....Det MÅSTE lösa sig annars dör jag )

Hm vad annars är nytt då förutom min glädje/sorg över Britney konserten?

Bakade ju en morotskaka häromdagen till min fina lilla grupp i skolan. Tyckte att vi behövde lite uppmuntring, det har ju gått lite segt den senaste tiden. Men morotskakan måste ha gjort susen för både igår och idag har det gått hur bra som helst och känns verkligen som att vi är back on track! Skönt! Detta kan nog bli hur bra som helst känns det just nu.
Idag visade sig dessutom solen lite, så jag och Annika tog en eftermiddags kaffe i solen efter att vi var klara. Det är precis såhär jag tänkt mig att Maj månad ska vara i skolan så jag hoppas att det fortsätter såhär.

Såg ni Melodifestivalen igår då? Skönt att Sveriges bidrag gick vidare....men jag vet inte. Jag är skeptisk. Har fått för mig att det var juryns val i år igen och att ingen röstade på oss i år igen, precis som med Charlotte... (snyft) Det återstår att se. Men vinst tror jag inte det blir i alla fall. Men hade ju vart kul med några 12 poängare i alla fall. Är det för mycket begärt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0