Fan fan fan



Ush. Jag börjar snart gråta snart alltså.
Imorse släpptes biljetterna till Britney Spears. Jag har velat se henne sedan jag var 14 typ, dvs 10 år ( Fick lite åldernojja just nu när jag skrev detta ...uuh...oldie) Jag vet. Jag är ju töntigast i världen, men jag älskar ju Brittan. Det vet ni alla som känner mig. Och jag har slutat förneka detta, nu står jag för det!! :)

I alla fall. Jag var uppe klockan  9 imorse när dom släpptes för att boka. Gick inte så bra i början. Men äntligen, kvart i 10, precis innan skolan kallade på mig, kunde jag beställa! YES! Det blev bra platser dessutom! 870 kronor fattigare stutsade jag iväg till skolan, överlycklig! 13e Juli smäller det. Då jävlar! Tji fick jag.

Jobbar ju den dagen. Men jag trodde faktiskt inte det skulle bli nåt problem att hitta någon som kunde jobba för mig. Nu visar det sig att det är INGEN som kan. Jag har bara två kvar att fråga, och jag är livrädd att dom inte kan. Jag som är så glad över min biljett, tänk om jag tvingas sälja den! Vad ska jag göra?

Snyft snyft fy fan vad jag tycker synd om mig själv alltså. Jag kommer aldrig få så Brittan alltså. Ikväll ska jag be till Gud att det löser sig på nåt sätt, ;)

What to do...what to do.
Tur att jag har en kaka i ugnen som kan trösta mig lite ikväll.Hoppas hoppas hoppas det löser sig! Håll tummarna för mig!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0