Fixar dag!



Detta är tyvärr inte mina naglar (eller händer heller för den delen) Men jag har faktiskt gjort en egen lite fransk manikyr på mig själv idag. Det blev skitdåligt. Men jag hade ju i alla fall kul medans jag höll på. Har nämligen börjat spara ut mina naglar, och för att inte bita måste jag ha nagerlack hela tiden.Börjar bli trött på mitt röda nu, så jag var tvungen att testa nåt nytt....

Jag är ju som ni kanske vet inte sådär jättenoga med mitt hår. Så ikväll tog jag och klippte mig själv. Inte så jättemycket, men topparna bara. Jag har inte vart hos frissan på ett och ett halvt år så det behövdes. Nu hoppas jag bara att ingen kommer granska mitt hår, så kanske jag kommer undan med en halvdan klippning. Tycker nog att det blev helt okej i alla fall. Kanske är frisöryrket nåt för mig???Eller inte.

Förutom att fixa mig själv idag har jag fixat med ett fotoalbum. Hade ett tomt sådant som bara låg och skräpade så jag satte mig och klippte och klistrade lite. Ganska mysigt att pyssla lite.

Annars är vädret det enda jag tänker på nu för tiden. Jag blir som besatt av det nu så här i början av våren. Vart är sommarvärmen som ska göra oss alla bruna och fräsha? Visa dig solen. Imorgon hade vart kanon.

Ps. Grattis Tre Kronor till bronset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0