Hurtbulle

Uppe med tuppen imorse! Okej inte riktigt men klockan 11 var i alla fall jag och Marielle träningsklädda och ute i Vallaskogen på en powerwalk. Stigarna i skogen var nya för oss båda så ett tag var vi lite förvirrade men hamnade tillslut rätt. Var asskönt att vara ute och promenera. Snabbt gick vi också, så det var nästan att svetten rann där ett tag. Detta är det första "ansträngande " jag gjort på flera år. Nu ska det bli en rutin i min vardag också.

Lukas är i Stockholm med jobbet idag. Typiskt när jag är ledig från både jobb och skola. Har vart lite uttråkad nu under eftermiddagen, men passade på att se Big Fish. Har börjat se den ett flertal gånger men alltid lyckats somna. Nu klarade jag mig igenom den och den var ju kanon så det är jag glad för.

Tror det är dags för mig att stänga av tv:n och istället läsa en bok och dricka lite kaffe...Eller äta lite glass. Kanske båda två.

Har fortfarande ont i ryggen. Är det inte det ena så är det det andra. Det blir bara värre och värre. Hänger ihop med nacken har jag märkt. Inte bra alls...Hoppas det går över snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0