Huvudvärk dag 2

Jag hade riktigt jobbig huvudvärk hela dagen igår. Sov tre timmar när jag kom hem från skolan. Det hjälpte först men sen kom den tillbaka, lika jobbig som den varit hela dagen.
Igår kväll gick jag o la mig kl 22 för att läsa lite och sedan sova bort huvudvärken... Imorse var den tyvärr inte borta trots all sömn! Så jag är hemma från skolan idag. Känns aldrig bra tycker jag. Speciellt inte när man har grupparbete och stackarna får göra massa själva. Men jag resonerar som så att om jag är hemma idag och ligger still på soffan så är huvudvärken säkerligen borta till imorgon. Det måste den vara. Jag fungerar inte riktigt när jag mår såhär. Ush vad tråkigt.
Och ute regnar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0