Nu tar vi dom

Ikväll gäller det. Semifinal mot Canada. Jag vill inte vara pessimistisk men jag tror inte att det går. Men hoppas kan man ju alltid. Öl har vi dukat upp i alla fall. Så trevligt kommer det bli i vilket fall som helst. Om en stund kommer Kim och Marielle och joinar oss. Och magen är full med hemmagjort potatismos ( Hör o häpna. Min första gång ) och korv. Jag är asnöjd över den hemmafrun jag gått o blivit. Passar mig som handen i handsken. Vika tvätt och kolla på Days of our lives. ;)

Tänkte bara tipsa er om denna låten för ikväll. Eller alla andra kvällar för den delen. Tyvärr vet jag fortfarande inte hur man gör för att visa klippet direkt här, men klicka på länken här så får ni höra en riktigt vacker bete. Enjoy!

(PS. Kolla dessutom vem det är som sjunger. HAHA ds.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0