Same same but different

Otippat att Norge vann igår? Inte alls! Men det får vi väl unna dom, Sverige har ju som vanligt aldrig en chans. Jag blir ju lika frustrerad varje år. Tycker inte att tittarna ska få rösta fram vårt bidrag längre, det blir nog bättre om jag tar tag i det istället och bestämmer. Då skulle det bli hur bra som helst ;) Nä men seriöst. Vad trodde ni som röstade på henne? Sarah Dawn Finer hade tagt Europa med storm. Det hade gått bättre för Alcazar också tror jag. Men ingen idé att spekulera i det nu. Norge vann. Grattis grattis! Men det var tråkigt igår tyckte jag, för det var ju aldrig spännande, lite synd. Jag som för en gångs skull hade massa med favoriter!! Brukar hata alla bidrag, men denna gången tyckte jag att Moldavien, Azerbajan, Armenien, Turkiet, Ukraina och Island var bra. Mest Moldavien. Den ringde jag och röstade på, lite otippat.

Nu väntar jobb. Ha de!



Kul för dig!
Inte kul för oss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är dålig på att uppdatera mallan;) /M

2009-05-24 @ 14:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0