Kossera får gå ut i hagen

Idag var äntligen huvudvärken borta! Skönt! Vaknade utvilad och pigg efter två dagar som en zombie. Man märker inte hur skönt det är att vara utan huvudvärk innan man vart med om riktig jobbig sådan.Word!
Men istället för huvudvärk vaknade jag med ryggont idag. Så blir det väl när man sover mycket mer än vad man är van vid.
Vädret är kasst. Men vi ska trotsa detta om en stund och grilla. Kan nog bli riktigt gott. Linda propsar på att korv och potatissallad är gott ihop...hehe... det återstår att se. Jag är tveksam. Och senare är det en spännande kvartfinal på G. Heja fram Sverige nu hörrni! Det ska i alla fall jag göra.



Avslutar med en liten fin bild på mina vitsippor så att vi kan komma ihåg att våren är faktiskt kommen, fastän att det kanske inte känns som det just nu!

PS. Nån mer än jag som bara älskar reklamen från Arla, att kossorna ska ut i hagen och springa in våren? Världens sötaste bonnigaste unge! "Kossera, vill ni gå ut i haugen?!" Hahahahah. Love it

Kommentarer
Postat av: martina

Hellooo!

Fan det va ju spännande med hockeyn idag!

Saknar dig, ursäkta att jag vart lite okontaktbar idag, jobbade o sen tog det ett tag innan jag landa! Älskar dig ändå :)

Ja det va min lille J som ordna frukost :)

2009-05-07 @ 23:18:54
URL: http://bengtssonm.blogg.se/
Postat av: 18:e läsaren för dagen..??

underbara blommor,(såg den)underbar(a) reklam(en), underbara hamburgare, underbar Malin!! kramar från kollektivet

2009-05-08 @ 10:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0