Äntligen fredag??

Ja det kan man ju tycka. Men när man ska skriva en statistik tenta imorgon klockan 8.00 har inte riktigt den vanliga fredagskänslan infunnit sig..... Men det ska bli skönt faktiskt att bara ha tentan gjord. Nu är det bara att hålla tummarna för att jag inte får en total blackout och glömmer bort allt vad formler heter. Känns som det är väldigt mycket att hålla reda på och det är inte alltid miniräknaren är på min sida men jag ska ge mig fan på att klara det. Ni kanske vill ha ett litet smakprov på vad som rör sig i mitt huvud just nu?

 


Sånt här, och "lite" mer. UUhh.... Hoppas Gud är på min sida imorgon.

Jag ska i alla fall försöka inta fredagskänslan. Städade lite när jag kom hem från skolan och nu väntar jag på att Lukas ska komma hem så att vi kan laga lite mat och sen ska jag hämta upp julpyntet från källaren. Mys!!! Sen blir det självklart Flashforward ikväll!

Imorgon efter tentan åker jag och Lukas till Varberg. Blir en stressig helg antar jag. Men mest familjetid. Har lovat stanna hemma med mamma och pappa på lördagskvällen, sen på söndag morgon drar vi till Gekås och köper lite julklappar och efter det julbord i Åkulla. Sen blir till tillbaks till Linköping.

Ha en fin helg mina vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0