Helgen har löst sig.




I helgen ska Lukas till Stockholm för att jobba. Inte bra tajmat är mina två gottefnask Annika och Linda hemma i sina hemmastäder då också. Så jag har vart lite...frustrerad över helgen, har inte vetat vad jag ska hitta på i tre dagar riktigt. Men nu har det löst sig. Indiana Jones 2 Lego släpps nu i dagarna så jag är ganska säker på att jag kommer kunna hålla mig sysselsatt!! Tjejor, är det nåt tvspel ni ska spela, så är det bannimej lego. Samla lite pengar och ta lite skatter. Underhållning på hög nivå!! Inte speciellt svårt att mörda fienden heller. Perfekt.

Dessutom bestämde jag och Emelie att vi ska göra en Tornby runda på lördag. Känns riktigt trevligt! Känner för att köpa julsaker. Ja, jag är där nu, i julstämningen. Så innan vi drar hem till varberg näst nästa helg åker julpyntet upp hihi.
Sen sprang vi på Myran på vägen hem från skolan så då sa vi att det kanske skulle sitta fint med en öl på lördag kväll, så med andra ord är min helg perfekt uppbokad nu. Great.
Sen är det ju faktiskt en vecka kvar tills tentan till helgen så jag kommer nog behöva sitta en del med det också..
Jaha, så här är det när det inte händer mycket under vardagarna, då är det lika bra att planera tidigt inför helgen så att man kan gotta sig inför det.

Nu ska jag färga håret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0