Inte behörig

Jag börjar tro att det inte är meningen att jag ska ta min examen inom psykologi alltså. Var inne på studera.nu igår för att bara kolla till mina ansökningar. På mitt andrahandsval, psykologi 2 i kalmar, stod det att jag inte var behörig. Enligt dem hade jag inte 30 hp i psykologi 1, vilket är skitsnack. En kompis som sökt den också, och som läst samma som mig tidigare är behörig, men inte jag.
Jag orkar bara inte med det här just nu känner jag. Jag är så trött på att allt ska krångla hela tiden. vad är det för inkompetenta människor som jobbar med sånt här??

Kommentarer
Postat av: anja rekic

tycker synd om dig gumman, men hoppas det löser sig och du kommer in på de du har sökt!!



mina gåtor får du på något sätt försöka lösa. :)

puss anja

2009-11-24 @ 20:23:22
URL: http://aanjarekic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0