Sköna måndag

När jag jobbat helg är måndagen alltid lika skön. Då är det för det mesta lite sovmorgon och skön start på veckan. Idag börjar jag visst inte innan kl 15. Både skönt och jobbigt. Men jag ska ta tillvara på dagen. Låg och morrnade mig länge i sängen i morse. Aldrig har den vart så skön som idag när jag visste att jag inte behövde gå upp på flera timmar om jag inte ville. Nu är det Days och sen har jag tänkt att storstäda hemmet så att jag gör nån nytta en halvledig dag som denna. Ikväll är det hockey, och sedan vi skapade vår egen liga i coach lemat har det blivit ännu mer spännande att kolla hockey.

Är på riktigt myshumör, vill ha jul NU :)


Kommentarer
Postat av: anja

hoppas lägenheten blev fin och fräsch :) jag städade också lite granna. puss på re!

2009-11-16 @ 22:37:52
URL: http://aanjarekic.blogg.se/
Postat av: anja

ja, hon ligger inne för svininfluensan. tycker så synd om henne..

det är roligt att städa, för resultatet uppskattas alltid.

PUSS!

2009-11-17 @ 06:37:24
URL: http://aanjarekic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0