Slapplördag

Ojojoj vad man slappar till sig när man´inte har några planer såhär en lördag. När Lukas inte är hemma betyder det att jag kan se så mycket skit på tv:n som bara är möjligt, och det utnyttjar jag till fullo ;)

Gårdagen var kanon. Åkte ut till Tornby med Emelie efter skolan. Handlade lite smått och gott till hemmet, bland annat ett välbehövligt överkast och en lite mindre nödvändig, men ack så fin, lampa! Kvällen spenderade jag till stor del framför matteböckerna med ett glas vin och med idol i bakgrunden. Sen var det ju såklart Flashforward (LOOVE IT) och efter en film med Mads Mikkelsen släpade jag in mig till sängen.

Imorse sov jag länge (För länge. Missade Melrose Place...skit. ;) ) och har sedan inte gjort så mycket. Tror jag ska försöka göra lite nytta idag ändå, bädda sängen eller nåt haha. Nä. Men lite matteräkning måste jag ta mig tid till i alla fall.

Ha en skön helg mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0