Varmt om rumpan

Idag fick jag ett oväntat brev från mamma. Där i låg ett aaasskönt sadelskydd och ett par nya vantar som farmor hade gjort. Vad glad jag blev! Att ett sadelskydd kan göra sån skilldnad.Sadelskydd för alla! Fan va gott.

Var i skolan mellan 12 och 17 idag, lite B-uppsats och SPSS datalabb..
Sen har jag äntligen skrubbat ugnen...de senaste gångerna vi haft på den har jag oroat mig för rökförgiftning resten av kvällen, det har luktat förjävligt helt enkelt. Men nu är den skrubbad och ren, och det firade jag med att inviga den på nytt med att baka en kladdkaka. Har dock inte ätit den än, är proppmätt efter kvällsmaten.

Så nu sitter jag här och slösurfar och inväntar Sjön Suger kl 22 på kanal 9. Mysroligaprogrammet. En ganska skön dag faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0