Vinter igen...är det inte alltid vinter?

Nu har det snöat sedan igår. Känns konstigt! Men det har inte lagt sig något förutom lite på taken men ändå. Känns bara konstigt att titta ut genom fönstret och se stora snöflingor falla. Jag har inte riktigt fattat att det faktiskt är vinter nu. Jag tänker hela tiden att "när det blir vinter så..." om massa olika grejer ,men jag måste ju förstå att nu är det ju faktiskt November, och November är väl vinter ändå?

Är konstant trött nu förtiden, somnade till Ghost Whisperer innan, då vet man att det är nåt fel för det missar jag inte frivilligt annars. Hade föreläsning om hypotestestande klockan 8 imorse, inte heller då var sömnen långt borta....

Annars sitter jag och tragglar med mattetal i vår härliga bok "Statistik för beteendevetare". Fasen vad glad man blir när man lyckas räkna ut ett tal!! Underbar glädje! Men idag har det inte gått åt rätt håll. Inte kul att hålla på med en uträkning i en halvitmme för att sedan kolla i facit och se att det är totalt jättefel.
Behöver nog köpa ny miniräknare....







Den här bilden är tagen tidigt i år från vårt köksfönster...snart har vi det igen. SUCK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0