Skräckfilmsvecka

På tv400 har de skräckfilmsvecka just nu, det enda som är synd att det är inte speciellt bra filmer de visar. Däremot har de gjort mig otroligt sugen på skräckfilm nu när det är kolsvart ute om kvällarna. Lukas gillar dock inte skräckfilm men med lite övertalning brukar jag få min vilja igenom.... Känner för att hyra två skäckisar ikväll och bara krypa ner under filten i soffan. Får se hur det blir.

Är det bara jag som börjat tänka på julklapparna?? Jag brukar inte vara så bra på att komma på nåt så jag har redan börjat tänka lite...Suck vad jobbigt det kan va.

Ett mattips är stekt kyckligfile med klyftpotatis och ädelostsås som vi åt igår. Jag var riktigt nöjd över min insatts i köket, det var hur gott som helst. Så om ni vill testa på gör man såsen såhär

1. Smält 10 dl ädelost i en kastrull
2. När den är smält, häll i 2 dl grädde och 2 och en halv dl creme fraiche och krydda lite grann
Klart
Inte så svårt va, men en riktig festmåltid

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0