Uttråkad

Lördagskvällar ska ju vara den ultimata kvällen. Antingen så myser man till det hemma med god mat och nån film, eller så är man på nåt trevligt partty, eller så....vad vet jag, går man på bio. Man sitter i alla fall inte hemma i soffan och tycker synd om sig själv! Men det är precis vad jag gjort hela kvällen. Ni vet en sån här kväll man inte känner för nånting, tv:n är inte skoj, inte internet, inte ens singstar kunde få upp humöret på topp idag! (Då är läget inte ok ) ........och min braiga bok läste jag ut höromdagen. Skit.
Äh. Det är inte så illa som det låter. Jag gillar bara inte att vara ofrivilligt ensam på en lördagskväll.

Annars inte mycket nytt. Jobbar denna helgen. Det var som ett träningspass på jobbet idag. Nu har folk tydligen insett att de behöver vinterkläder. Jag har sprungit runt som en skållad råtta hela dagen. Men dagen går trots allt fort när det är mycket att göra och det är kul när kunder vill ha hjälp. Värre när man bara går och viker sex timmar i sträck.

Tänkte jag skulle lägga upp lite bilder från mobilen men detta är nytt för mig förstår ni, jag fattar nada. Så det får bli en annan gång

Puss på er 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0