Blev lurad direkt på morgonkvisten

Ikväll börjar semifinal LHC-Djurgården!! Jag kan säga att eftersom jag var helt säker att LCH var utslagna redan i kvarten så är detta endast bonus för mig. Jag struntar nästan i guldet, jag tycker bara det är så kul att se hockey att jag inte är redo att det ska ta slut än. Martina var väldigt rolig imorse och skrev ett mess där det stod att LHC blivit diskade av hockeynämden och att frölunda fick spela Semi istället.. Tog ett tag innan vi kopplade att det är första april idag. På den tiden hade redan Lukas hunnit rusa in med skorna för att sätta på datorn. Vi båda såg ut som två stora frågetecken kan jag ju berätta.
Nåja. Hon är rolig min BFF.

Ikväll ska vi i alla fall se matchen på Davids jobbs kontor. De har en projektor där så det blir lite större och trevligare. David är ju en raring, han o hans jobbarkompis hade köpt öl till oss alla och en flaska vin till mig. Helt utan min vetskap! Så allt är fixat och klart! Efter det ska nog jag och Marielle ta en liten välbehövlig tjejkväll på krogen.
Frågan är bara (som vanligt) vad man ska ta på sig. Vad passar med ett fult slingat hår? Tur att det är mörkt på krogen i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0