Förvirrad.....

I eftermiddags var vi inbjudna till en föreläsning av karriärcentrum på Universitet. Där var en man som snackade om ens framtid som beteendevetare och sen kom en kvinna som gått vår utbildning och berättade vad hon gjorde idag. Gick dit för att bli inspirerad och kanske få en liten push mot mitt framtida yrke... Nu efteråt känns det snarare tvärt om. Jag vet inte alls vad jag vill och undrar vad det är jag gett mig in på egentligen. Kanske är jag inte gjord för detta yrket trots allt, börjar tvivla på min kompetens. Nu mer än någonsin vill jag köpa ett hus i frankrike och odla nåt.


Kommentarer
Postat av: Maria

Gumman, jag kände lika dant. Det var därför jag pratade med honom igen efter hennes föreläsning, och det hjälpte mig! Han sågade i princip henne, och det var hon som gjorde mig så opepp.. Livet ordnar sig!

2010-04-28 @ 21:32:39
URL: http://inevita-bly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0