Nu tar jag helg

Har vart en ganska utmattande vecka. Idag var jag trots detta uppe med tuppen och åt en stor frukost innan föreläsningen kl 8, riktigt skön start på dagen! Efter en fyratimmars föreläsning drog jag hem och städade hemmet inför helgen. Känns otroligt skönt att bara ha en ledig helg framför sig! Obeskrivligt!

Ikväll blir det myskväll med Lukas. Lite god mat och nån film. Planerna för morgondagen är att vi ska springa på förmiddagen och sen storhandla. Har bil i helgen så då gäller det att passa på. Var några stycken som ville ansluta sig så det blir full bil ut till Ica Maxi! Imorgon kväll blir det lite party med kompisarna, har vart dåligt med det det senaste.

Nu ska jag fortsätta mitt soffslapp
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0