Plötsligt händer det

Idag tog jag mig ut i Ryd spåret och sprang 2,5 km!!! Det låter inte riktigt som en Mallan grej att göra, men Lukas ska börja springa regelbundet nu och då kan ju inte jag vara sämre. Känner att det var på tiden, har ju trots allt inte tränat på.... ja jag vill inte ens räkna efter. Det var löjligt jobbigt att springa, blev trött efter 100 meter i princip, men jag tog mig igenom det. Kondition-here i come!! Så vi fortsatte med vår nya nyttiga livsstil genom att äta god kycklingsallad till middag. Undrar hur länge detta kommer hålla...jag tippar en vecka. Om ens det. Försöker tänka på Biggest Loser. Kan dom så kan la jag.

Förövrigt är jag så otroligt omotiverad i skolan just nu. Metod kursen är upprepande och tråkig, och snart är det B uppsats vilket jag inte heller ser fram emot. Får inte ens mig själv till att köpa böckerna till kursen. Tur att det är "sommarlov" snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0