The hemtenta from hell!

Äntligen, två timmar kvar till inlämningen och jag känner mig relativt klar....så klar man kan bli i alla fall. Tre fjärdedelar av tentan består dock av ordbajsande. Men vad ska man inte skrivit ett ord innan gårdagen? Igår var vi dock väldigt produktiva, samlades i ett grupprum och panikspånade lite. När man kommer till den punkten att man försöker skratta som diverse gamla psykologgubbar (och på olika dialekter), då vet man att man är för insnöad i pluggandet. Efter att ha visat upp hur Tomasello skulle sett ut om han vore ett instrument var det dock dags att återgå till plugget. Kul var det i alla fall!!

Tog en paus i pluggandet igår och sprang ett varv i rydskogen. Lite besviken idag över att jag inte har träningsvärk, då känns det ju inte som man har ansträngt sig...
Jaja. Nu måste jag läsa igenom skiten för en sista gång. Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0