Tråkig hemtenta

Har suttit med min skithemtenta hela dan. (Nästan..förutom de två timmarna jag däckade på soffan) Trodde det skulle vara en nemas problemas tenta, men icke. Ska analysera två artiklar. Jämföra dem mot varandra ur ett kvalitativt perspektiv. Artiklarna är dock på engelska och jag fattar knappt syftet med dom. Boken är på engelska och den hittar jag inget vettigt i heller. Skit.

Idag har det visst vart varmt ute, termometern visar på 17 grader just nu.. Vet inte om jag riktigt tror på det. Men snart får jag veta för när Lukas kommer hem ska vi ut i skogen och springa.... Uhh... Funderar på om jag ska lämna hemtentan för idag och dra ner till stan och köpa mig ett par spring skor. Kan inte springa i conversen. Inte okej.

Kommentarer
Postat av: martina

Jag ÄR flexibel - när det passar mig ;-)

2010-04-18 @ 14:26:56
URL: http://envuxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0