Åh sicken lördag

Har en jätteskön lördag, precis som dom ska va. Idag har jag och Lukas umgåtts. Kanske man tror att man gör varje dag som sambos, men nej, det blir ofta häng framför tv:n om kvällarna, så blir det med de arbetstider vi haft. Men idag tog vi oss ner på stan för en gemenstam shoppingrunda. Var asgott väder, massa folk, och vi fick handlat en hel del faktiskt. Jag köpte två par jeans (!!!) på rea, asfina. Sen en väska, ett par skor och så fick jag i födelsedagspresent från Lukas Cliniqs rengöringskit, som jag är alldeles för snål för att köpa själv, TACK älskling.
Lukas fick också köpt två par jeans och lite tröjor och så. Efter lunch på Subway släpade vi oss hem igen.

Nu väntar jag på att Hanna ska komma. Hon flyttar ju till Stockholm på måndag, så idag ska vi käka lite lyxig mat och kolla lite film. Sen ska hon sova här (mys). Imorgon ska jag jobba extra. Känns bra.

Älskar denna dagen.
Idag har bästa Martina flygit till Grekland. Har inte läst om nån krash så jag antar att hon är framme i ett stycke. Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0