Första dagen

Idag var första föreläsningen för psykologi 3an distans.
Det var en väldigt massa intryck man fick utav det. Först och främst var det bra, jag tror att det kan funka asbra när man väl kommit in i det. Nu var jag inte online under tiden som förelänsingen gick, men imorgon ska jag vara det, och då kan man skriva kommentarer på chatten samtidigt så att läraren kan svara på ens frågor.  Bra!
Sen var det även lite komiskt, lite rörigt sådär, men på ett roande sätt. Tog en printscreen när vår lärare skulle visa sin email till exempel (men den försvann). Vilket säkert inte är kul för er som inte kollade. Men typ skärmen var svart och man hör nåt krafsande i bakgrunden men läraren är tyst. Sen kommer kameran upp och då har hon skrivit ner sin mail slarvigt på ett papper som hon filmar...jaja det var lite B, men det känns ändå bra. Nu när jag läste det igen låter det ju verkligen inte alls det minsta komiskt...

Igår var jag lite ledsen över att jag inte kunde gå denna kursen här i Linköping, när jag insåg att de flesta faktiskt kommit in, men nu har jag tänkt över det och kommit fram till att vad spelar det för roll egentligen. Jag får se det positiva med det. Jag kan göra vad jag vill under föreläsningarna, jag kan sitta på toa om jag vill, utan att nån vet det! Förstår ni friheten?? :) Jaja...försöka går ju.

Lukas är i full gång med nollning med sin nya klass. Han verkar trivas och ha det bra. Men resultatet av detta är ju att jag ligger här sömnlös och väntar på att min prins ska komma hem.
Oh well. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0