Fortfarande ledig....

Alltså förlåt mig, men min ledighet tar kål på mig. Den förlappar mig nåt så otroligt så att jag inte ens trivs i mitt eget sällskap tillslut. Sedan jag kom hem från roadtripen i söndags har jag inter gjort ett skit. Kollat på Tv har jag gjort, Laguna Beach sommar maraton har det gått och jag har naturligtvis fastnat framför detta meningslösa, men ack så roande program.
Idag gick jag dock på promenad med Linda efter Days of our lives (Hallå, dom har bytt ut Shawn, hur kan dom bara med? ) ( Kommer inte ALLS bli samma sak med nya Shawn....lite upprörd) Vi gick till skolan för att Linda skulle kolla upp en bok. Passande nog fick jag ett brev från Existentiella psykologin idag, där det stod vilka böcker jag skulle ha, så jag kunde kolla upp dessa. Lånade två på biblan och har redan börjat läsa i den ena Existensens psykologi, skitintressant!! Står massa om liv och död och allt därimellan. På måndag börjar kursen och jag längtar!

Nu ikväll har jag lagat lite kvällsmat och morotskaka. Tror jag ska skära upp en liten bit nu till mig och Lukas och kolla lite How I met your mother.

God kväll


 Nu har Shawn lämnat Salem för gott! Hej då.

Kommentarer
Postat av: Martina

Hej! Såklart jag kan! Ringer ikväll när jag slutat så tar vi det via telefon! Puss

2010-08-18 @ 12:59:53
URL: http://envuxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0