Häng med H

Idag har jag haft besök här hemma av Hanna. Otroligt vad mycket man har att prata om när man inte setts på någon vecka. Det blev kaffe och morotskaka följt av lite mer kaffe och morotskaka. När jag blev för svettig av allt kaffedrickande tog vi en lång promenad och sedan hem till mig igen för lite film. Nu har jag slängt i en tvätt och slökollar på tv samtidigt som jag kollar jobbannonser som beteendevetare. Mest för skojs skull men samtidigt är jag sugen på att kolla upp möjliga ställen att söka eventuell praktik....

När ens vänner börjar bli klara med sina utbildningar och ger sig ut i det verkliga arbetslivet med verkliga löner blir man ju bra sugen att själv börja jobba... Men vad.. det är frågan det. MÅSTE ta ett snack med studievägledaren snarast alltså. Nu kallar tvätten på mig. En kvar, 3 to go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0