Rastlös, orkeslös, vet inte vad jag är.

Idag är jag ledig. Mitt semesterschema tog slut igår så egentligen är jag väl ledig till skolan börjar. När man är ledig vill man ju ändå ta igen för förlorad tid, så det hela har slutat med att jag har ungefär 50 påbörjade projekt men inte energi nog till att avsluta nåt. Jo ett, jag har faktiskt röjt i klädkammaren.... Så nu ser det förjävligt ut i hallen istället där all skit har hamnat :) Började städa garderoben... i fem minuter ungefär. Började städa....köket är i alla fall fint nu.. Började fylla i csn blanketterna, hann inte så långt innan jag inte fattade nånting. Är jag trög? Kan vara så. Jag vet bara inte hur man gör när man inte vill ha fullt studiestöd...första gången. Började till och med spela tvspel innan men till och med detta var endast roande i tio minuter.
Så nu sitter jag här istället. Får se vart dagen tar mig. Har i alla fall hängt upp Carins fina grytlappar, så nu pryder dom köket så fint så fint :)

Hm....en hel ledig vecka framför sig alltså. Kan inte komma på nåt vettigt att hitta på. Utan pengar kan man inte ens gå på en shoppingrunda. Blir väl quiz på torsdag i alla fall. Och förhoppningsvis nåt annat än geografi och andra ämnen som jag suger i. På quizet i torsdags kunde jag svara på en fråga. EN. Vad huvudstaden i Kambodja är. Tack.





Min fin fina present från Carin! :) Tyvärr la sig bilden på sne, så ni får vrida huvudena.


Jag och Das german boy Andreas. En del av det förlorande laget...

....och här har vi andra delen. Nästa gång vinner vi. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0