ROXETTE

Tidigt i morse fick jag ett sms från min kära vän Maria. Hon och hennes vänner från norr skulle ta bilen söderut i helgen och åka 90 mil för att se Roxette i Halmstad. Hon frågade om dom skulle stanna till i Linköping och hämta upp mig om jag ville följa med. OM jag ville. JAG VILLE. Roxette har jag velat se sedan...ja jag vet inte hur länge. Och Maria har jag inte träffat sedan i juni så absolut ville jag det. Så på några minuter var biljett bokad och jobbdagen på söndag bortbytt. På lördag åker vi alltså söderut och jag läääängtar!!


Nanananana nananananana nanaannanana nanana nanan na na Shes got the look!


Kommentarer
Postat av: Syster Pernilla

Hejsan. Du, jag läste idag i tidningenom att det har sålts massa biljetter som inte är giltiga.

Alla biljetter som är sålda efter den 8 Juli skulle vara ogiltiga.

Från biljett.nu tror jag det var.

Hoppas varkligen att detta inte drabbar dej!

Kram!!!

2010-08-13 @ 15:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0