Rubrik? Nä, så kreativ är jag inte idag.

Kanske inte är svårgissat, men föregående inlägg skrevs under hot från Martina Bengtsson. ;) Nu vet jag i alla fall hur man gör videoinlägg, så det får ni se upp för.

Fick hoppa in och jobba igår, kändes skönt att göra något vettigt för en gångs skull. Och då är det lite skönare att vara ledig idag än vad det vart annars :) Det är faktiskt riktigt fint väder ute idag så jag tänker att jag ska ta en promenad, eller i alla fall vistas ute i solen lite. I helgen är det jobb, sedan börjar skolan på måndag! JIHO! Fasen va kul det ska bli. Sicken tönt jag är.


Kommentarer
Postat av: Martina

Va? Vad? Serriöst? Hot? Inte då...



Love you!

2010-08-22 @ 22:13:54
URL: http://envuxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0