Shoppingsug el giganto

Den senaste tiden har kunderna på jobbet varit väldigt duktiga på att påpeka att sommaren faktiskt är över och att hösten i princip är kommen. Jag har, i panik, försvarat detta in i det sista och sagt att sommaren kan hålla på ända in i September om vi har tur, och att hösten inte alls är här!
Nu har jag dock, tack vare HMs och Ellos höstkataloger, dragits in i suget och längtar efter nya höstkläder!! Detta kan även bero på att jag inte haft pengar på flera månader nu och jag bara läääängtar till augustilönen som förhoppningsvis kommer vara lite bättre än tidigare löner...
Åååh jag vill ha nya kläder, nya skor, ny inredning till hemmet, ny frisyr.....you name it I want it.

Samtidigt, trots att jag har det asbra på jobbet, längtar jag tills skolan börjar. Enda tills det slår mig att jag inte kommer ha en skola att gå till utan kommer sitta i mitt kök och hänga framför datorn.  Det känns tråkigt tycker jag.

Nä nu ska Days of our lives få min fulla fokus, sen är det jobb.

Kommentarer
Postat av: Syster Pernilla

Men ingen skola? Vad ska du göra nu då?

Arbetslös? Plugga hemifrån?

Jag har säkert läst (eller hört) men minnet är inte så bra när man är så gammal som jag...

Och inte har jag börjat använda antiagekräm heller.

Kanske måste det nu, eller näe, struntar i om jag får några rynkor. Läste en artikel idag om hur mycke skit allt sånt innehåller. Har gjort mina försök att vårda min hy och blir alltid helt såld på alla dyra, lyxiga produkter dom lurar på mej. Tycker dom är jättebra i början men det slutar nästan alltid med att jag istället för att ha en vacker glänsande hy har eksem i hela ansiktet...

Kram!

2010-08-05 @ 19:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0