Roadtrip

Igår bar det alltså av mot Halmstad och Roxette. Jag studsade upp ur sängen halv 9 och dagen kunde inte gå långsammare i min väntan på tjejerna från norr som skulle hämta upp oss. Efter att ha väckt Marielle och sjungt "How do you do do you do" och efter ett x antal koppar kaffe kom tjejerna och efter en snabb fika hos oss begav vi oss söder ut.

Resan gick bra, hade några små fika- och kiss stopp. Bilen höll på att rulla ifrån oss en gång men annars gick allt smidigt och kom fram till Halmstad runt 17.30 Lyckades efter många om och men en parkering som skulle förbi vårt hem för natten.

Klockan 21 intog Roxette scenen och kan inte säga annat än att det var MAGISKT. Marie såg lite sliten ut men genomförde konserten med galans och Per Gessle var såklart lika bra han. Bara bra låtar spelade dom, Fading like a flower, Dangerous, Dressed for succes, The look, it must have been love, Sleeping in my car, Listen to your heart, m,fl. Vi tjejer dansade och sjöng som aldrig förr trots att publiken runt omkring oss faktiskt var ett gäng torrbollar.
En liten överrasknig bjöds också på när Gyllene Tider entrade scenen och gav oss tre somriga låtar att sjunga med till.

Efter konserten tog vi en öl på Harrys och en burgare på donken innan vi la oss till rätta i bilen. Behöver jag säga att sömnen inatt inte ens i närheten har varit den bästa. Förstår inte hur jag och Ingela pallade två veckor i en bil, nu är jag sjukt sliten efter bara en natt.

Kom tillbaka till Linköping runt kl 13 idag och har haft ett sjukt lyckat dygn! Tog en aaaslång dush, och nu är det väl dags för mat känner jag. Tycker lite synd om tjejerna som hade 60 mil kvar när dom lämnat av mig och Marielle....

Blev tyvärr inte så mycket bilder för min del men bjuder på det lilla jag har.


Maria körde oss hela vägen ner till Halmstad..


Vilket tjejerna där bak var väldigt nöjda med!


Förväntansfulla innan konserten sätter igång


Nannannaaa She'e got the loook


Perra var där.


Marielle och Alex


Maria och jag


Stämningsfullt


På harrys..


Kommentarer
Postat av: martina

Big L!

2010-08-16 @ 22:42:58
URL: http://envuxen.blogg.se/
Postat av: Jenny

MALIN! Fina bilder. :)

Tack för helgen .. :) KRAM!

2010-08-17 @ 14:44:00
URL: http://metrobloggen.se/hosjenny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0