Vinnare!


När Maxan var i Varberg och jobbade ställde de ju upp ett Marabou tält på torget där man kunde dansa och vinna chocklad o grejer. Där fyllde jag i en blankett och kryssade i att jag kunde tänka mig ställa upp i en undersökning. Sagt o gjort. Idag fick jag ett mail där det stod att jag VANN!!! Jag vann en bil!!! En båt!!! OCH en resa till Hawaii!!!!!!...... Eller så vann jag inte alls nåt av det, utan två biobiljetter.... :) Oavsett så blev jag skitglad, för jag vinner aldrig någonting. Skulle köpt mig en triss men det glömde jag.

Fredagskvällen kommer spenderas framför datorn och Ghost Whisperer, ett glas vin och lite godis. Har lovat bort tv till Lukas och Hannes ikväll.. Tvspel. Lika glad är jag för det.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0