Back on track



Julhelgen är förbi, och igårkväll kom jag tillbaka hem till Lukas och Linköping. Har haft det jättetrevligt och mysigt när jag vart i Varberg, som vanligt, och hunnit med en hel del. Lite fika på stan,Bingolotto och provsmak på pappas hemmagjorda snapsar dan före dopparedan, julafton hemma som utspelade sig precis som vanligt enligt traditionen med god mat och fina klappar, juldagsfest med mustashtema på fästningen, annandagsmiddag hos storasyster med familj, fika på stan med carin, vin hos både eve & mads och Martina, mellandagsrea och plugg på campus. Ja, det summerar väl det hela tror jag.

Nu är jag tillbaka i verkligheten, fast helt borta har jag väl aldrig vart. Datorn fick följa med till Varberg så jag har pluggat lite emellanåt också. Hade inte riktigt tid att släppa det. Och det blir bättre, tror jag och hoppas jag. Och jag kan nästan nästan se ljuset i tunneln på detta uppsatshelvete. Ursäkta franskan.

Nu kan jag i alla fall snart återgå till mitt normala liv och sinnesmod. Längtar.





Samlade kring bordet på julafton..



Behöver jag ens kommentera hur mycket jag älskar denna hund? Och ni ser ju på hans blick att han älskar mig med...... ;)

 
  

Snygga mustashbrudar på juldagen...Som ni kan se var ju min extremt dålig och pinsamt och oplanerad,
men Nettan, Carin, Maria och Becca är ju snygga som attan i sina hårväxter.
(Klicka för större bilder)


Kommentarer
Postat av: Martina

Du passar verkligen i mustach hjärtat!

2010-12-31 @ 00:18:25
URL: http://envuxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0