Dan före dopparedan

Det har vart plugg idag som vanligt, vad annars. Vi avslutade dock redan vid tre och gick till Baljan och tog varsin öl som avslutning på veckan (och terminen). Mycket trevligt. Finns inget trevligare än billig öl! ;) En liten tjuga, det är ju som hittat.
När vi kom hem städade jag och Lukas fixade mat. Nu ligger vi utslagna på soffan framför På spåret.

Imorgon ska jag, Lukas, Lena och Antero till Tornby för att handla julklappar och handla på systemet. Hoppas på att vara klar med alla klappar efter imorgon.
Sen ska vi laga jansons frestelse och sen...sen händer det... Julbord!
Det var rackarns trevligt förra året och förväntar mig inget annat i år. Jag är sååå glad, för imorgon får jag träffa min fina fina vän: Annika! Längtar!



En härlig bild från förra året...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0